Про автора  

   

 Наукова школа

Засновник школи "Неперервна техніко-технологічна підготовка молоді", в рамках якої підготовлено 4 доктори наук, 1 доктор філософії та 16 кандидатів наук.

Є членом спеціалізованої вченої ради по захисту докторських (кандидатських) десертацій за спеціальностями:

  13.00.02- теорія і методика навчання (математики);

  13.00.02- теорія і методика навчання (фізики);

  13.00.02- теорія і методика навчання (інформатики).

 

  Доктори наук:

  • О. Б. Авраменко «Теоретико-методичні засади проектування системи «техносвіт - технологічна освіта» у вищих навчальних закладах» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни);
  • М.М. Близнюк «Методична система навчання етнодизайну майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва на основі інформаційних технологій» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни);
  • М.С. Курач «Теоретичні і методичні засади навчання художнього проектування майбутніх учителів технологій» за спеціальністю 13.00.02 - теорія та методика навчання технологій;
  • Н.М. Титова «Теоретичні і методичні засади психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

 

    Доктор філософії:

  • С.М.Іщенко «Формування у майбутніх педагогів професійного навчання технологічних компетентностей з обладнання харчової галузі» за спеціальністю 015 Професійна освіта.

 

    Кандидати наук: 

  • Г.С. Зікій «Формування у старшокласників готовності до роботи з автотракторною технікою» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання технологій;
  • А.І. Бровченко «Формування фахової компетентності з основ етнодизайну у майбутніх вчителів трудового навчання»  за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання технологій;
  • Н.Г. Левченко «Формування у майбутніх учителів трудового навчання фахових понять з основ кулінарії» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання технологій;
  • Т.Б. Гуменюк «Методика навчання конструювання і моделювання одягу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів технологій» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання технологій;
  • Я.Я. Матвісів «Формування економічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання технологій;
  • О.М. Бурсук «Формування професійної компетентності із матеріалознавства в майбутніх молодших спеціалістів» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання (технічні дисципліни);
  • С.С. Марченко «Методика навчання майбутніх вчителів технологій комп’ютерного проектування та моделювання» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання (технічні дисципліни);
  • О.В. Нижник «Формування метрологічних знань і умінь у майбутніх вчителів технологій» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання (технічні дисципліни);
  • С.А. Скиданчук «Методика навчання спеціальних дисциплін майбутніх інженерів судномеханіків з використанням навчальних тренажерів» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання (технічні дисципліни);
  • Р.М. Білик «Методика інтегрованого навчання основ охорони праці і безпеки життєдіяльності майбутніх учителів технологій» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни);
  • С.С. Стаднік «Формування в учнів основної школи творчої ініціативи у процесі навчання українського писанкового розпису» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання технологій;
  • С.П. Ніколайчук «Методика навчання матеріалознавства швейних виробів майбутніх учителів технологій» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни);
  • В. Й. Кузьменко «Формування базових понять з технології сільськогосподарського виробництва у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості в умовах профільного навчання» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання технологій;
  • І.В. Коваленко «Методика навчання деревообробки майбутніх учителів технологій засобами інформаційно-комунікаційних технологій» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни);
  • Л.А. Сидорчук «Підготовка вчителя фізики до навчання в школі основ безпеки життєдіяльності» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.  
   
© ALLROUNDER